Ny bilstol...
Publicerat den

... är nu beställd till lillan. Det blir en variant från Be Safe och vi hoppas den blir bra. Får väl se när den kommer men tror iallafall att den ska hinna komma innan Stockholmsresan. Gärna också så hon hinner provåka den en eller två gånger med. Men det borde den hinna, för den är redan skickad. Beställde även en annan skönhet, men vågar inte visa förens den kommer. Ja alltså visa Rikard, när den väl kommit kommer han bara skaka på huvudet åt mig. Men mamman kommer ju bli glad;) jag fyndade ju ändå stolen;)
 
Hann även med några andra ärenden idag när vi var i stan. Bytte Rikards pjäxor, köpte stavar till honom och sen fyndade jag ytterligare en skötväska till Isabell. Har nu alltså köpt två stycken för 75 kr. Helt galet. 
 
Vi har även varit på BVC idag och trollet fick sina 5 månaders sprutor. Fy vad ont det gör i mammahjärtat, men bara att visa sig stark när det väl är dags. Och sen vara en tröstande hand och kramas massor när det är över. Det fungerade idag, men klart hon blir ledsen. Hon hade gått upp fint i vikt och väger nu över 7 kg. Tänk, mer än fördubblat sin vikt på 5 månader, helt galet. 
 
Nu ikväll gjorde jag köttfärslimpa till middag och det blev väldigt gott. Sen har jag hunnit måla mina dörrar och tränat. Lillan sover sedan en stund tillbaka och jag ska snart göra detsamma. Kan ju bli en sådär natt nu efter sprutorna. Får hon inte feber så ska vi på babymassage. Det är första tillfället av 5 och tyvärr missar jag nästa vecka. Men jag får väl träna hemma istället. 
 
Intressant att följa utvecklingen!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?