Kallt...
Publicerat den

... kändes det i morse när jag vaknade och mycket riktigt, det var 10 minus ute och ganska kallt här inne. Det hinner lixom inte med att värmas upp när det blir kallt så på en gång. Så dagen har bestått av mycket eldning. Nu är det varmt och gott här hemma. Rikard har haft pannan avstängd nu ikväll när han damsög den, men det påverkar nog inte innetemperaturen något. Nu är det ju också bara 0,8 minus ute. Det har snöat även här i Skåne ikväll, så fortsätter det kanske Rikard kan testa sina skidor nu till helgen. Vi håller tumarna för honom.
 
Idag har jag och Isabell varit iväg på några ärenden, lekt hemma och varit ute och gått. Trollet har sovit ganska mycket men verkat pigg de vakna stunderna, så tror inte hon är sjuk eller så. Men såklart hon kan ju också vara trött ibland. Sen Rikard kom hem har hon dock varit nöjd och glad.
 
Imron blir det öppna förskolan för oss på förmiddagen. Hoppas inte alltför mycket snö ligger bara för då kan det bli drygt att gå med vagnen. Ska bli skoj att träffa kompisarna och att sjunga. Det gillar verkligen Isabell. Jag tänkte prova sittdelen på vagnen när vi ska till Öppna. Tycker hon börjar få lite trångt i liggdelen, så tänkte vi kunde prova sittdelen nu. Hon är ju ett barn som inte är still så mycket så kan förstå att det blir lite jobbigt när det börjar bli trångt.
 
Annars har vi inte mycket planerat imorn, men såklart massa lek och bus. Nu ska jag kolla lite handboll och på Idrottsgalan. Får se vem som vinner Jerringpriset, men jag tror det blir Johan Olsson. Jag tycker iallafall att han borde vinna=)
 
Dagens lurtjej <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?