Idag...
Publicerat den

... har jag och Isabell varit på mitt jobb och hälsat på. Roligt att se alla barnen och roligt att se alla kollegorna. Vi var där ganska så länge och Isabell visade verkligen sin bästa sida. Hon somnade påvägen dit och sen var hon vaken en stund innan hon somnade i min famn just innan vi skulle gå hem. Hon sov sedan i vagnen en lång stund när vi kom hem. Så tror att hon tyckte det var en bra dag hon också! Just nu är hon dock lite envis och vill inte somna, men när hon väl gör det så ska jag med lägga mig. Det var nämligen uppstigning 05,30 och det kändes som lite väl tidigt.

Imorn blir det kusinmys för hela slanten. Får se vad dagen erbjuder men det har pratats om badhus;)

Nöjd tjej som fick smaka gröt för första gången;)
Hon är så duktig att greppa saker nu!! <3










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?