Gnälligt...
Publicerat den

... har det varit här hemma idag. Trollet har inte sovit så mycket och det har resulterat i gnäll så fort det inte varit som hon velat. Emellan gnället är hon ju glad som en solstråle vilket är skönt. Vi har annars haft en riktig slappedag jag och Isabell. Vi var ute en runda på ca 3 km i blåsten. Isabell sov hela vägen medan jag och Aska kämpade på. Det var dock inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Skönt att få komma ut lite med. 
 
Jag har hunnit med att sy lite idag också. Sydde en sak till vagnen som jag ska visa en annan dag. Sen sydde jag överdrag till dynan som hör till stolen. För ett tag sedan så sydde jag ju en kudde med huvudstöd, men nu börjar hon kunna ha den vanliga. Överdraget jag sydde är i lite hårdare plastat tyg vilket gör den lätt att torka av. 
 
Var och hämtade ett paket idag också. Det innehöll bland annat denna skönhet. Rikard tyckte nog också den var ganska fin!! Ellerhur?!
 
Åkpåse från Elodie Details
Dynan i stolen
Prickigt;)
 
Sen avslutar vi med lite bilder från idag!
 
Lite glad har hon allt varit <3
Älskar sin gåstol
Kvällsmassage
 
 



Faster

Aw sötnosen då! Och att hon har tappat strumpan på ena bilden 😍<3 så gullig! Fina saker var det också :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?