Fredagskväll...
Publicerat den

... och här hemma tar vi det bara lugnt. Dagen har gått i ett naffs och jag är faktist ganska trött nu. I förmiddags var vi ju på babymassage och det var mysigt. Isabell verkar verkligen njuta och det är så härligt att se. Idag snackade hon som bara den under tiden vi var där. När vi skulle promenera hem så vräkte snön ner så det var lite drygt att gå faktist. Det blev ingen lekdejt idag, för alla utom två barn var sjuka, så då ställde vi in iom att vi var iväg på massagen. Istället hann jag städa medan trollet sov och sedan när hon vaknade så fick jag fixat lite hemma. När sen Rikard kom hem så var jag ute och skottade lite och sen slipade Rikard den sista dörren och garderobsdörrarna. Så imorn bitti blir det målning för mig. Hoppas jag hinner en omgång på kvällen med, vi får väl se!! Isabell var riktigt trött ikväll och somnade gott redan innan 8 så vi får väl se hur natten blir. 
 
Imorn blir det lite familjemys med bad. Sen måste vi en sväng till Maxi. Tänkte faktist köpa en pulka till lilla loppan. Så hoppas det går att åka iallafall någon dag;) på eftermiddagen kommer Stefan hit och Rikard och han ska åka lite skidor. Det är ju bara 3 veckor kvar tills dom ska åka öppet spår nu så det gäller att träna. 
 
Dagens lilla troll. Hon är verkligen påväg att åla eller krypa nu. Vill ni se hur så kolla in min Instagram, Heddan0
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?