Fick mig...
Publicerat den

... en riktig chock idag när vi var på öppna förskolan. Efter att vi lekt, sjungit, fikat och pratat så klädde jag på Isabell för att gå hemåt. La henne sedan på golvet när jag skulle klä på mig och någon sekund senare så sover hon. Har aldrig hänt att hon somnar bara sådär så hon var nog ordentligt trött. Gulligt var det iallafall!
 
Titta bara <3
 
Gick en längre promenad när hon ändå sov. Fick sällskap av två i mammagruppen så det var trevligt. Väl hemma igen så pysslade jag lite medan trollet fortfarande sov. När sedan Rikard kom hem så lagade jag middag. Ikväll blev det soppa och pannkakor. Sen tog Rikard och Isabell köket och jag gick ut i garaget och målade mina dörrar. En strykning kvar på dem och sen är 3 av 6 dörrar klara. Ska ta mina garderobsdörrar också och kanske att jag stryker på de dörrarna i Isabells rum med när jag ändå håller på. Sen är alla dörrar vita och fina. Har inte målat dörren till pannrummet dock, men det kanske jag också gör. 
 
Imorn blir det babysim för oss. Sen på kvällen är det stickkväll. Dock blir det ingen stickning för mig eftersom jag har Isabell med mig, men får prata lite strunt och fika iallafall. 



moster

Sötfis!
Nu är hennes stol i Schweiz, stefan är värd en bragdmedalj för att den överhuvudtaget kom med! (För jag packade lite mycket...)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?