Familjedagarna...
Publicerat den

... avlöser varandra nu och det är så himla mysigt. Kommer kännas tomt när Rikard börjar jobba, men då får man verkligen ta tillvara helgerna. Dagen började med besök på tippen för alla tvåbenta i familjen. Isabell var nöjd som fick sitta i bärsele och titta på allt nytt. Efter en stund somnade hon dock. Skönt att få allt slängt, nästa gång åker vi innan det blir lika mycket. Efter tippen åkte vi hem och duschade och så innan vi körde mot stan. Vi mötte Rikards bror och sedan gick vi då grabbarna fick skidor med tillbehör köpta. De båda ska ju nämligen ge sig på vasaloppet i mars. Rikard ska ju sedan göra hela klassikern, men skidorna blir först. Hoppas bara det kan komma någon snö så de kan träna lite innan. När skidorna var inhandlade gick vi på stan och åt lunch och så. Vi bytte lite julklappar och fixade lite olika ärenden. Vi åkte sedan till Maxi och köpte blöjor och lite annat innan vi klrde vidare mot fler affärer. Blev en dator rikare. Äntligen köpte vi en stationär som vi pratat om länge. 
 
Väl hemma igen har jag gjort min uppgift i hemmet, som är att fylla på pellets. Känns som det är en bra uppgift för mig! Har även busat med lillan, gjort vår hemmaträning och plockat och fixat. Nu blir det snart sängen för lilla mig och läsa lite i min bok. Imorn blir det lite av varje. Får se om vi är sugna på att åka och göra pass men annars ska vi iallafall ner till byn där det är rea på klädbutiken!
 
Bus, bus, bus
Vi köpte en CD-spelare till lillan för henns julklappspengar
Tomt
Fullt;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?