Ett gott nytt...
Publicerat den

... år vill jag önska er alla. Jag har haft ett helt underbart år. Vi började ju året med husköp och efterföljande renovering. Magen växte på sig och i augusti föddes ju vårat lilla mirakel, Isabell. Efter det har året gått väldigt snabbt. Jag har njutit av varenda minut och kan inte vara lyckligare än vad jag är nu med min lilla familj. 
 
Nyårsafton igår var väldigt mysig. Vi hade Nina och Markus här och såklart också deras lilla skatt i magen. Ska bli så spännande när den lille tittar ut så vi får se underverket. Isabell var på sott allra bästa humör hon somnade gott vid 8 tiden. Dock så vaknade hon av alla raketer just vid 12 slaget. Hon somnade dock om ganska snabbt. Sen var det lite orolig sömn fram till halv 2 då det blev mat och sedan sov hon till halv 7! Vi har tagit en nap på soffan sen hon i min famn och jag sittandes i en konstig ställning. 
 
På eftermiddagen var jag och Rikard duktiga Och packade släpet fullt med skräp som ska till tippen imorn. Isabell var med i bärsele en stund innan hon somnade. La över henne i vagnen och sedan sov hon gott under tiden vi var ute. Vi plockade undan lite utomhus och sen gick vi bananas på ett av våra träd. Blev faktist riktigt bra om jag får säga det själv. 
 
Imorn blir det alltså tippen för denna familjen och sedan ska vi till stan. Byta lite klappar och strosa runt. Måste handla lite också. 
 
Nu iväll har mannen min önskat sig pizza så det får det bli. Blir väl lite TV mys när lillan somnat pch sen måste vi såklart göra vår träning med. 
 
Vår nyårstjej <3
Klm a och känna på allt är spännane nu
Isabell blev glad när hon hörde på morfars favorit, nyårskonsert!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?