En ofrivillig...
Publicerat den

... bloggpaus blev det under helgen. Jag skrev ett inlägg i lördags, men tydligen blev det inte publicerat och nu kan jag inte hitta det. Vi har haft superhärliga dagar i Stockholm. Det var kul att överaska Fredrik och han blev verkligen överaskad. Festen var rolig och det hade gått superbra för mormor med Isabell. Så nu är debuten med barnvakt med gjord. Jag var såklart nykter på festen så jag körde hem. Tycker det känns så onödigt att dricka bara för att, för jag ammar ju fortfarande och tycker inte alkohol och ammning hör ihop. Känner heller inte det minsta sug av att ta ett glas vin, så får se hur länge det dröjer innan det är dags. 
 
Idag har vi varit ganska slitna jag och Isabell. Helgen har ju blivit många sena kvällar och lite vaket på nätterna, så inte så konstigt vi var trötta. Vi har inte gjort så många knop idag, men det har iallafall blivit handlat, lagats mat, lekits, fyllt på pellets och nu ligger jag på soffan. Aska kom hem i eftermiddags också efter att ha varit hos Anna och hundarna i helgen. Blir en tidig kväll för mig känner jag och så hoppas jag att jag får lite med sömn inatt.
 
Imorn blir det öppna förskolan för oss. Sen på kvällen ska jag förhoppningsvis komma iväg och träna lite. Hoppas bara Rikard kommer hem i tid för annars går det inte. Har tänkt träna 2-3 dagar per vecka nu och sen köra mitt träningspass hemma de andra dagarna!
 
Isabell fick en ny mössa när vi var och shoppade med mormor i fredags!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?