En härlig dag...
Publicerat den

... är snart till ända och jag avslutar den med soffan och lite blogg. I förmiddags styrde vi mot stan för diverse shopping och ärenden innan vi åkte till simhallen. Isabell var lika glad som vanligt pch tyckte det var kul. Tror även Rikard tyckte det var kul att se henne "in action". Idag gick också duschningen efteråt jättebra utan en endaste tår.  Efter badet gick vi och åt lunch och träffade på Isabells farmor. Gick sedan på stan en sväng och sedan fick vi med oss farmor hem. Blev lite fika och massa prat medan trollet sov. Hon vaknade sedan och var som en solstråle hela kvällen. Nu sover hon gott i sin säng och jag hoppas snart göra detsamma!
 
har också hunnit med lite målning nu ikväll och ska fortsätta med det imorn. Sen har jag övertalat mannen min att jag ska få gå lös på dörrarna och måla dom. Så det projektet ska startas imorn har jag tänkt. Rikard ska hjälpa mig att slipa dem, så det får väl bli imorn Det med. Vi tar väl en dörr i taget och ser hur det blir. Blir ju några dagar med målning för mig nu då, men det ska bli så skönt när det är färdigt. Vi pratar ochså för dullt om vårt blivande kök och lite detaljer kring det!
 
Dagens badtjej <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?