Debuten...
Publicerat den

... på nya datorn nu och jag börjar givetvis med ett blogginlägg. Skönt med en dator som är lite snabbare och bättre än min förra. Så nu ska vi flytta över alla bilder och annat från den andra och sedan är den ett minne blott. Vi måste dock köpa lite program till denna såsom Office och sen funderar vi också på Photoshop. det senare får dock vänta lite!
 
Idag har vi annars varit ute på en långpromenad hela familjen. vi gick ner till byn och var såklart tvungna att kolla in rean på byns barnklädesbutik. Kom hem med en hel massa kläder till lillan. Vi köpte faktist en ny overall till henne eftersom hon är ganska lång för sin andra. Det kan ju trots allt komma kallare väder och då är det bra att ha en hemma. Hennes lurviga overall är ju nämligen lite kall om hon ska vara uppe och det är 10 minusgrader. Sen köpte vi två bodys, tre par byxor, en dreglis och en mössa. Allt detta för 700 kr och då är allt Name It. Bra pris tycker jag allt.
 
Annars har vi tittat lite skidor, pysslat i kontoret, lek med Isabell och sen har jag pysslat lite med mitt projekt. Ni som har följt bloggen ett tag vet att jag under förra våren målade en hel del i huset. Nu har jag tagit upp det igen och just nu målar jag garderoberna i hallen. De är i någon konstig gulvit ton nu, men nu ska de bli vita och fina. Ska även gå lös på garderobsdörrarna i vårt sovrum sen. Är lite fundersam om jag skulle göra ett försök att måla alla våra innedörrar. Vi har funderat om vi skulle köpa nya, men kanske att jag försöker måla dem och se hur det blir.
 
Här är en bild från när jag höll på att måla i hallen. Är det någon som är sugen att se före- och efterbilder på huset föresten? Köket får dock vänta eftersom det ska göras vid inom en snar framtid!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?