Då var det...
Publicerat den

... återigen söndagskväll och ytterligare en vecka till enda. Veckorna verkligen bara susar iväg, tänk att jag redan varit hemma i 5 månader. Helt galet va snabbt det gått, men det har väl att göra med att den underbaraste lilla tjejen förgyller mina dagar. 
 
Den kommande veckan är ganska så fullspäckad. Imorn blir det diverse shopping för oss. Vi måste bla handla färg och lite mat. Sen tänkte jag passa på att handla en babypulka till Isabell nu när det äntligen är snö. Hoppas det finns några kvar bara. Funderar på att åka och handla lite nya termokläder till mamman med. Sålde mina gamla för de hade konstigt nog krympt en del. Inge kul när det blir så. Fick iallafall lite pengar för dem och det blir bidrag till nya. Måste verkligen ta tag i vår vindsstädning nu snart. Där är ju en hel del mer som kunde säljas, och lika bra att göra det istället för att samla på hög. Sen är det ju vissa saker som kan slängas med. 
 
Annat som sker i veckan är öppna förskolan, babysim, promenader, målning, utelek och sen åker vi ju till Stockholm torsdag kväll. 
 
Jag har kommit på nu när Rikard åkt skidor att jag nog också är lite sugen på att köpa ett par. Så hade vi kunnat åkt tillsammans med Isabell bak i pulka. Det beror ju dock på om snön är här för att stanna om det är värt att köpa ett par. Vi får väl avvakta någon vecka och se. 
 
Inte alls avis på moster med familj samt morfar och Erika som befinner sig i schweiz och åker skidor. 

 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?