Återigen...
Publicerat den

... helg och jag försr inte var alla dagar och veckor tar vägen. Men jag njuter verkligen av varje minut hemma med min lilla tjej. Förmiddagen spenderade vi hemma och hann med att pyssla med lite smått och gott. Sen vid lunch så mötte vi upp Lena och Elna för en promenad. Vi var iväg i drygt 2 timmar och det var väldigt skönt. Dock får jag väldigt ont i min fot när jag går. Nästa vecka blir det till att gå och kolla upp den. Kan ju inte fortsätta såhär att jag knappt kan gå på kvällen om man gått på promenad på dagen. 
 
Sen på eftermiddagen har vi bara varit hemma och fixat. Har bland annat fyllt på pelletsen som ju är mitt jobb. Sen har jag tvättat lite och så har såklart jag och Isabell lekt och myst en massa!
 
Helgen blir det som sagt massa fix här hemma. Vi måste iväg och handla lite också men det får nog bli på söndag inför ljuspartyt!! Sen ska vi nog köpa handtag till dörrarna nu när de blir målade. Vi har ju verkligen annorlunda smak jämfört med han som bodde här innan oss. Då var det mycket träfärg och mörkt. Nu är det mer vitt och ljust. Sen har vi ju en del svart med, men intrycket är mycket ljusare nu om man frågar mig. 
 
Tog bild idag när Isabell gungade och sen gick jag tillbaks och tittade på tidigare bilder i samma stol och jösses vad man ser att hon har vuxit nu. Från vänster är första bilden;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?