Äntligen...
Publicerat den

... har jag nu genomfört ett träningspass och det gick över förväntan. Var såklart lite jobbigt men det kändes bra. Bara foten som strular lite, men vi hoppas den kan skärpa sig när jag kommit igång. Nu blir det tyvärr ingen träning på fåtorsdag för då kommer Rikard hem sent, men på söndag så. Sen de dagar jag inte är iväg och tränar så kör jag vidare med mitt träningspass hemma. 
 
Vi var aldrig på öppna förskolan idag. Isabell verkade lite täppt när vi vaknade så jag tänkte det var bättre att stanna hemma. Det visade sig dock inte bli något mer och hon har varit pigg och glad. Vi har hunnit med att tvätta, plocka, promenera, kamma Aska, skotta snö, lekt ätit och säkert lite mer. Imorn blir det sim för oss och det ska bli kul. Näst sista gången i Kristianstad nu, men vi ska ju gå på lördagarna i Tyringe nu hela våren, så det blir inget uppehåll. 
 
Nej ingen kanin som blivit slaktad, bara Aska som blivit kammad <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?