Ytterligare...
Publicerat den

... en bra dag har vi hadt idag! Vi var iväg på öppna förskolan i förmiddas och det var kul. Isabell visar lite humör så fort det inte går hennes väg eller om någon kompis tar en sak från henne. Då blir det ett litet sammanbrott, men det går över väldigt snabbt som tur är. Isabell åt sin lunch där efter sången. Hon fick smaka en av de burkar jag gjorde igår och det var nog gott. Påvägen hen tog hon sig en liten lur och vaknade lagom till vi kom hem. Sedan blev det lek och bus och jag passade på att sätta upp sista dörrskyltarna och packa ner kläder i lådor. Förberedde också för att ställa undan vaggan och packade ner alla saker till den. Till helgen blir det nog att flytta undan den och göra hennes rum redo för att ta emot hennes säng. Har även gett pappan i huset ett projekt som ska bli skoj att se när det är färdigt. Tror han kommer ha att göra ett tag med det om jag säger så. 

Annars har det blivitlite promenader, stök och bök, planering och drömmande. Passade på atg vila en stund också när loppan tog sin eftermiddagslur. Var mycket vaket inatt och sen uppstigning kl 6.30 så jag behövde allt vila. 

Nu ikväll har jag varit och tränat så nu sitter jag ganska mör i soffan och längtar nästan tills jag får sova. Imorn blir det föräldrautbildning och sen på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad som sker. Får se om jag kanske går och tränar sen imorgon kväll också. Isåfall får Rikard natta Isabell och så själv, men det är ju inga problem. Mysigt för dom att ha en kväll för sig själva kan jag tro. 

Bjuder på en "selfie" på mig och Isabell från idag!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?