Vansinnes...
Publicerat den

... träningspasset har jag just kommit hem från. Det var ett cirkelpass med tempo och det var sjukt jobbigt. Roligt dock och nu känns det ju bra efteråt. Har hunnit duscha och så och nu blir det inte mycket mer gjort ikväll. Isabell sov redan när jag kom hem så det är lugnt och skönt här hemma. 

Idag har vi annars varit på BVC på föräldrautbildning. Vi pratade olycksfall och det var intressant. Roligt att träffa alla Isabells kompisar. Hon var glad och lekte med några av dem. Ja, eller lekte och lekte, men satt bredvid och observerade, "pratade" och bytte saker med varandra. Efter attd et var slut där så gick jag hem och hämtade Aska och gick på en promenad. Isabell sov hela rundan och vaknade lagom tills vi kom hem. Sen hemma har det blivit lite av varje. Isabell sitter ganska så stabilt nu så hon gillar när hon kan sitta och pula själv. Man måste dock vara med för ibland r hon slagsida. Hon tar sig inte riktgt fram än men hon är nog inte jättelångt borta. Hon förflyttar sig lite och blir vansinnig om hon inte kommer fram. 

Imorgon blir det en promenad med Anna och hundarna på förmiddagen. Blev inte av sist så vi ska ta det imorn istället. Sen blir det hem och äta lunch och så och på eftermiddagen tänkte jag gå till öppna förskolan igen. Mysigt att ha lite att göra om dagarna. 

Bus i dessa ögon! Här har hon "snott" en stolsdyna i köket. Röran i bakgrunden är mitt lilla projekt som idag blev färdigt. Ni får bilder på det en annan dag!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?