Typiskt...
Publicerat den

... att jag skulle bli sjuk nu när vi hade semester. Både jag och lillan har varit ganska hängiga så vi har inte gjort så mycket. Igår var vi iallafall inne i stan och mötte upp mormor på jobbet. Köpte lite färg till ett kommande projekt i Isabells rum. 

Annars har det blivit lite os-tittande, promenader, besök i köpcentrum och sen har jag och Rikard varit på bio. Jag hade ju fixat barnvakt och biobiljetter till alla <3ans dag. Så i måndags kväll var vi och såg "Hundraåringen". Riktigt rolig film tyckte jag. 

Idag har vi iallafall kört hem och det gick jättebra. Blev ett stopp i Jönköping och sedan körde vi non stop! Väl hemma så fick vi en inte så rolig överraskning. Pannan hade fått en felstart någon gång när vi varit borta vilket ledde till att det var svinkallt här hemma. Så jacka, mössa, sockar m.m. på!! 

Nu sover loppan och jag ska göra detsamma. Är så himla förkyld och har feber med så behöver sova av mig. Får väl se om Rikard åker imorn eller på fredag. Så typiskt att jag ska vara sjuk nu när vi blir ensamma jag, Isabell och Aska!! Jaja bara gilla läget för inget att göra åt ju!! Vi får väl göra så lite som möjligt. Hejja på Rikard gör vi iallafall på söndag!!

Påpälsad tjej;)


 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?