Nedbäddad...
Publicerat den

... på soffan ligger jag efter ännu en härlig dag. Efter,att vi ätit frukost i morse så åkte vi in till stan för att titta på hundutställning. Det gick jättebra för Anna och Nica och var kul att se! Frammåt lunch körde vi hem igen och fixade mat till oss båda. Såg lite skidor och så innan vi gick ut på promenad med Aska. Trollet somnade skönt som oftast, men hon sov inte så länge. Trots detta har eftermiddagen och kvällen varit bra. Jag har fått lite projet gjort bla som att sätta upp fönsterlampor i köket. Blev riktigt bra tycker jag. 

Nu sover loppan och jag slappar som sagt. Tänkte smita ut och rasta Aska snabbt nu och sen blir det nog snart sängen. Dock har jag börjat med ett nytt litet projekt som är svårt att slita sig från. 

Imorn vet jag inte riktigt vad som sker. Men jag tror att vi kanske åker och tittar på när Elin tävlar. Beror lite på hur Isabell mår och vilket humör hon är på. Hade tänkt åka och köpa lite fler matburkar med, så jag kan laga mer bebismat. Innan har jag ju gjort i istärningsformar, men nu äter hon ju lite mer så behöver större burkar. Syster min tipsade om dessa och de har varit jättebra. Jag köpte dock "bara" två paket med 6 i varje och de går ju snabbt åt om man lagar några rätter. 

Fint med nya lampor. Bortse från det fula köket, men förhoppningsvis är det snart ett minne blott...
Braiga burkar
Nytt projekt på g!












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?