Min iPad...
Publicerat den

... vill inte samarbeta med mig ikväll så det blir ett kort mobilinlägg. Dagen har gått i ett så nu är jag ganska mör. Vi började dagen med frukost och lite plock här hemma. Sedan gav vi oss ut på min första löprunda på väldigt länge. Sprang ju med vagn och Aska så det var faktist ganska jobbigt. Isabell verkade tycka det var helt okey! Hon sov  mest hela vägen!

Annars har jag hunnit städa fint här hemma, tvätta massa maskiner, bära in pellets och när Rikard kom hem så lagade jag Wallenbergare till middag. Gott blev det!

Efter maten har vi packat och stökat lite. Sen har Isabell fått bada i stora baljan, alltså i badkaret, och nu sover hon! Hon är fortfarande lite snorig men det är mycket bättre. 

Imorn börjar vi dagen med att åka och lämna Aska som ska få lite semester hos Anna och hundarna. Känns så himla skönt att hon får vara där, då är vi trygga! Efter att vi lämnat henne så blir det sista tillfället på massagekursen. Sen blir det hem och packa det sista och få in allt i bilen och sedan blir det bara att vänta på när Rikard är påväg hemåt innan vi kör. Plockar sedan upp honom på vägen och sen börjar resan mor Stockholm. Ska bli mysigt med lite semester för lilla familjen. 

Näe, nu lite TV tid och surfning och sedan blir det stt Nanna kudde för mig. 

Bild från första gången vi var hos mormor. Tror någon längtar efter Isabell  väldigt mycket mest hela tiden! Eller vad säger mormor? Imorn kommer vi iallafall!! 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?