Matlagning...
Publicerat den

... har det blivit här hemma idag. Annika och tjejerna kom hit och medan barnen lekte så lagade vi mat. Ja, fast Isabell sov mest. Först gjorde jag köttfärssås och spagetti till lunch och sedan satte vi igång att laga mat till lill-loppan. Vi gjorde köttfärsröra, fiskpure, fisksås och palsternackspure. Jag tänkte göra lite mer barnmat nu i veckan. Känns bättre att man vet exakt vad som finns i maten man ger. Nu ännu så länge äter hon ju bara några iskuber per dag, men såsmåningom blir det ju större potioner. Har några burkar som jag fått tips av Annika att köpa och de funkar jättebra. Så jag ska nog allt köpa fler Av samma sort. Snart är väl frysen full med mat till lilla tjejen. Härligt!
 
I förmiddags var jag, Isabell och Aska ute och lekte på tomten. Isabell fick prova sin pulka och tyckte nog varken bu eller bä om det. Aska däremot tyckte att det var väldigt intressant. Hon blev helt galen när pulkan körde. 
 
Lilla trollet sover sedan en stund tillbaka och jag ska snart göra min träning. Helt galen träninsvärk har jag, så vi får väl se hur träningen går. Känns iallafall gott att vara igång nu, men nu i början är det såklart drygt när man får sån träningsvärk. 
 
Mina tjejer<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?