Iponerad...
Publicerat den

... över Rikard, Johan och Stefan som alla idag genomfört Vasaloppet. Grymt! Har varit på helspänn hela dagen och tittat resultat. Vi åkte in till biltema och köpte matburkar jag och Isabell och sen blev vi bjudna till irene på lunch. Även Micke var där. Vi tittade på hockeyn som tyvärr inte var någon rolig upplevelse. Jaja nu år OS över och jag tycker det känns ganska skänt. Man blir lixom mätt på det efter över två veckor. Som pappa sa igår, man saknar att bara semen vanlig nyhetssändning. 

Nu ikväll har jag och Isabell pysslat lite som jag visar en annan dag. Hoppas att det vi gjort blev bra men det återstår att se. Sen har vi fixat lite på kontoret med papper med. Har en himla massa mer som ska in i pärmar, men nu har jag iallafall börjat. 

Trollet sover nu och jagska snart snabbt ut med Aska innan även jag ska krypa till kojs. Imorn kommer ju Rikard hem igen vilket känns skönt. Denna veckan ska jag allt träna igen. Ska försäka komma ut och springa eller gå varje dag med. Hoppas ni alla haft en bra helg. 

På lördag blir det äntligen bad igen. Var längesedan vi var där nu.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?