I pyjamas...
Publicerat den

... har jag nu slagit mig ner i soffan efter en härlig dusch. Har varit och tränat ikväll och sen målade jag så nog var jag allt värd en lång dusch. Idag har varit en ganska lugn dag för oss. Vi började med öppna förskolan i förmiddags. Sen gick vi och handlade innan vi gick hemåt och lagade lunch. Isabell fick smaka köttfärsröran och hon uppskattade det inte. Måste nog mixa den helt för hon riktigt rös när hon fick det i munnen. Såklart behövde hon inte äta mer utan fick istället palsternacka och morot. Eftermiddagen har varit lugn här hemma med mycket lek, promenad och damsugning. 
 
Imorn ska vi först på föräldrautbildning på förmiddagen och sedan ska vi köra mot stan för sista babysimmet där. Ska faktist bli ganska skönt att slippa vara uppbokad på onsdagarna utan istället ha det på lördagen. Sen imorgon kväll ska jag på Colorama-visning. Isabell får hänga med en stund, för onsdagar kommer ju alltid Rikard sent hem. När han kommer så kommer han ner och hämtar trollet och kör sedan hem och nattar henne. Hoppas att det går bra, men det gör det alldeles säkert. Mysigt för honom att få helt egen tid med Isabell. Jag får ju cykla hem sedan för de får åka bil med trollet så sent. Det är ju alldeles precis vid läggdags ju. 
 
Näe, nu ska jag strax göra mig redo för sängen. Blev en alldeles för tidig morgon idag, vaknade 4 och somnade sedan inte om...
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?