Fastermys...
Publicerat den

... har vi haft idag och det var trevligt som alltid. Isabell visade sin rätta sida och var glad för det mesta. Hon visade även allt hon kan, hon är ju ganska klåfingrig nuförtiden. 
 
Annars har vi inte gjort så mycket. Var ute på långpromenad i förmiddags och passade på att beställa pellets. Har dock inte hunnit bära in den idag, så det får bli imorgon. Tänkte även ge mig på att springa en sväng med barnvagnen och se hur det går. Kan ju tänka mig att det inte kommer att gå alltför snabbt, men iom att det inte är träning imorn och vi ör iväg sen så behöver jag det. Ska nog ta med mig springkläder till Stockholm så jag kan hålla igång även där. 
 
Imorn kanske vi går ner till öppna förskolan också på eftermiddagen. Vi får se hur snorig hon är bara, vill inte att det är för mycket om vi ska iväg. Måste ju packa också inför resan. Jag har väl i uppgift att packa till mig själv, trollet och Aska, rikard r klara sig själv han!!
 
Isabell och faster i dimman
Isabell pch moster i måndags!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?