Egentid...
Publicerat den

... har jag haft ikväll! Var på öppna förskolan på coloramavisning och det var trevligt. Isabell var med först men sen hämtade Rikard henne där och åkte hem och nattade och så. Kändes allt lite konstigt när man kom hem och hon redan sov, men skönt att bara få vara ibland också. De har så mycket bra grejer och jag beställde en typ av kritor. 
 
Annars har dagen varit ganska fullspäckad. Vi började med föräldrautbildning och det var kul. Vi pratade mycket om sjukdomar och så vilket var intressant. Efter att det var slut så körde vi till stan för några ärenden innan det var dags för simavslutning. Isabell var helt galen idag. Hon gillar V.E.R.K.L.I.G.E.N att simma. Idag gjorde vi några olika dyk pch sedan fick barnen ligga i en simring när ledaren satte igång en ström. Sedan så skickade ledaren iväg barnen mot oss föräldrar och Isabells ögon när hon närmade sig mig, obeskrivligt<3
 
Imorn blir det lugnt hemma med städning på förmiddagen. Sedan tänkte jag eventuellt gå till öppna förskolan på eftermiddagen. Det är mellan 13.30-15.30. Sen på kvällen ska jag gå och träna om Rikard hinner hem till dess. 
 
Det lyser glädje i dessa ögon<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?