Då var...
Publicerat den

... ännu en helg över och den har varit bra. Igår var vi ju på babysim och det var jättemysigt. Isabell var såklart minst men jag tycker ändå hon hängde med i övningarna bra. Nästa gång ska dom dela gruppen för det var lite många nu. Tror att pappan tyckte det var väldigt mysigt han med! Åkte sedan och handlade och vi köpte faktist en pulka till Isabell. Så nu hoppas vi på någon mer snö. Tänkte gå ut och prova lite på tomten imorn för där är ju fortfarande ganska mycket snö som ligger. Sen igår på eftermiddagen kom Stefan hit. Grabbarna satte genast igång att valla skidor och gav sig sedan ut på en tur. De var borta ganska länge eftersom de åkte lite vilse men när de kom hem vankades raclette. Gott som alltid. Vi spelade sedan lite spel när Isabell somnat och sen fixade grabbarna med vallning och buss inför vasaloppet. 
 
Idag har vi varit på kalas hos tre godingar som fyllde 4 år. Vi var där ganska tidigt för att få mysa extra med kusiner och moster. Massa gott bjöds det såklart på så kändes som man rullade därifrån. Väl hemma igen bytte jag bara om och sedan cyklade jag iväg för att träna. Blev ett cirkelpass idag så imorn kommer jag väl inte kunna röra mig. Men gott är det att komma igång nu igen. Får väl se hur många dagar jag kan träna denna vecka, allt hänger ju på hur det går för Rikard att ta sig hem. 
 
Imorn kommer moster och kusiner hit. Moster ska hjälpa till att göra lite ny bebismat. Tänkte göra köttfärsröra, fiskröra och kanske lite nya grönsaksröror. Ännu sålänge har loppan ätit morot-, palsternacka- och ärtpure och hon verkar gilla alla dem. Ärtorna är väl de som är sisådär, men idag åt hon det glatt. Hon verkar faktist gilla det mesta som hon bjuds på.
 
Nu tänkte jag snart krypa till kojs och läsa min bok. Var längesedan jag läste nu och känner att jag måste sova tidigt idag. Har haft huvudvärken från h*vete idag. I morse kunde jag inte ens gå upp utan Rikard fick ta lilloppan. Hoppas det har en engångsföretelse.
 
Vallakungarna in action;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?