Då var äntligen...
Publicerat den

... allt som jag skulle göra färdigt. Så nu har jag slagit mig ner i soffan men kommer nog inom en inte alltför lång framtid förflytta mig in till sängen. Det har varit ganska tuffa dagar här hemma så därför har jag inte skrivit något här. Isabell blev förkyld i fredags och har varit ganska ordentligt hänging både fredag kväll och lördag. Idag har hon iallafall varit lite piggare vilket känns skönt. Vi har haft besök av farmor och farbror och har såklart tittat en hel del på OS. Kul att det är igång och ännu roligare att Sverige redan tagit två silver. Också kul att Cologna vann idag, jag hade faktist tippat honom som segrare, så en poäng till mig. 
 
Imorn blir det stan och luncha med moster. Sen tar vi hjälp av henne när handlingen ska göras. Osftast går det ju jättebra att handla med Isabell men ändå lättast om man är två. Jag tänkte se om jag kan måla garderobsväggen också på morgonen när vi vaknat. Sen har jag som plan att jag kan ha fönstrret öppet så att färglukten försvinner innan vi ska sova igen. Måste nåla två gånger, men sen mina vänner, sen är jag nog klar med all målning. Fast kanske inte ändå, för jag har fått en ny plan i mitt lilla huvud. Har en liten tanke att jag vill piffa till tvättstugan en del och det inkluderar mer målning för mig. Tänker att det inte ska blir ett så stort projekt som måste kosta massor, utan mer bara göra iordning lite. Men måste nog flörta lite med mannen för att börja det nya projektet. 
 
Isabell i Cheap Monday-kläder som hon fått av farbror;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?