Bra start...
Publicerat den

... på veckan har vi haft. Vi började dagen med en promenad ochndå gick vi förbi mitt jobb. Nu är det bestämt att "min" förskola kommer att läggas ner vilket betyder att min framtid är ganska oviss. Blir till att ha stooora ögonen öppna för nya tjänster nu. 

Vi har hunnit med att städa här hemma, laga barnmat, pyssla med lite av varje, lekt, satt upp dörrskyltar (somjag visar en annan dag) och sen så var loster och kusiner här på ett litet besök. Mysigt att träffa dem igen! 

Nu halvligger jag gäspandes i soffan så jag tänkte förflytta min två dörrar bort inom en inte alltför lång framtid och krypa ner i min säng. Imorn blir det nog en tur till öppna förskolan på förmiddagen och sen på eftermiddagen skq vi nog gå på en promenad med Anna och hundarna. 

Idag när Isabell gick i gåstolen och jag var och gjorde något i sovrummet hörde jag en duns. Tänkte att det inte var något annat än en leksak, men tji fick jag. Detta möttes jag av när jag kom i köket igen!!

Snacka om nöjd liten tjej! Som ni ser så står där stolar som skulle agera skydd för fönstren. Behöve jag säga att det inte fungerade särskilt väl :) så nu måste jag komma på en annan taktik...








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?