Blev inget...
Publicerat den

... öppna förskolan för oss idag. Isabell sov ganska länge på förmiddagen så när det var tid att gå, om vi skulle dit, var hon i full gång med att leka så jag ville inte bryta henne. Kändes inte snällt att klä på och gå iväg när hon hade kul hemma. Så istället blev det mamma-dotter lek och sedan promenad när hon skulle ta eftermiddagsluren. När vi kom tillbaka och hon fortfarande sov så passade jag på att installera Isabells nya bilbarnstol. Det blev jättebra så nu kommer hon verkligen ha ett lyxåk. Blev faktist mycket mer plats i bilen än vad jag räknat med vilket gillas. Nu ikväll har jag varit iväg och tränat igen. Det blev ett boxpass och det var riktigt jobbigt. När jag kom hem stod maten på bordet, vilken lyx. Jag hade gjort köttbullar innan och sen gjorde Rikard stuvade makaroner och värmde köttbullarna. Mums mums. Har inte blivit många knop efter träningen och snart blir det godnatt för mig. 
 
Något annat som är i våra tankar är funderingar på en ny vagn. Vi är nöjda med vår, men tycker att den tar ganska mycket plats. Nu har vi hittat en som är väldigt mycket mindre men som ändå uppfyller våra krav. Vi ska nog åka in till stan på lördag och klämma och känna. Sen beställer vi nog vagnen på nätet, för de har inte den svarta i butiken här. Återkommer när vi valt och beställt;)
 
Imorn blir det babymassage på förmiddagen och sen ska jag nog ut och gå med Lena på eftermiddagen. Måste ju allt hinna med fredagsstädningen också. Får väl bli lite innan och lite efterassagen och sen kanske efter promenaden med om det behövs!! Alltid skönt att ha städat och fint på helgen. Imorn är det ju också invigning av OS som vi såklart kommer att titta en hel del på. Under morgondagen får Rikard se till att skicka iväg regler till OS tippset till alla som vill vara med. Sen gäller det ju att tippa innan lördag kväll eller söndag. Fast egentligen skulle man lämna det senast kl 24 imorn natt, så man kan tippa alla grenarna. Får väl se vad han styr upp;)
 
Nya stolen på plats!
Ser ni bebisen som sover?!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?