Sitter...
Publicerat den

 ... just nu och kollar igenom en massa bilder. Har tänkt att det är dags för framkallning av en del nu så att jag såsmåningom kan börja sätta in i album. Det är ju en nackdel med digitalkameror, att man är lite dålig på att framkalla. Och andra sidan så kan man ta hur många bilder som helst och välja och vraka bland vilket är bra. Nu tyckte jag dock att det var dags att beställa igen så har tittat igenom en del. Dock verkar det som sidan jag ska beställa från har tekniska problem så vi får se hur detta går. Alltid ska det vara något. Har aldrig provat att göra fotoböcker men jag gillar ju lite charmen med kort. Någongång ska jag dock testa att göra en fotobok. Någon som har testat?
 
Idag var jag ganska effektiv den stunden som Isabell sov. Jag städade badrummen, dammade och bakade. Sedan när Rikard kommit hem och vi ätit middag så damsugade vi och torkade golven hela familjen. Isabell tycker det är roligt att vara med och hon tycker det mestä är väldigt spännande.
 
Nu ikväll blir det Beckfilmen som går på TV innan det är dags att nanna kudden. Imorgon kommer Isabells kompisar Thilde och Ella hit så då blir det full fart. Sen blir det bak och fix när trollet sover och det får jag nog fortsätta med även när hon sover för natten. Nedräkningen har börjat, på torsdag blir vår lilla stora tjej 1 år.
 
Älskade unge vad du vuxit



Camilla

Jag har fotoböcker från tiden i Cambridge som jag skaffade på Extra film (tror jag det heter) sedan har jag fixat böcker till mormor och mamma från Crimson och nu håller jag på med böcker hos Crimson med bilder från Dublin, London och Rom :) vill du ha hjälp eller kolla på mina böcker så är det bara att säga till!

Kram
Camilla

Svar: Hmm värt ett försök alltså. Jag kan nog behöva hjälp när jag väl ska göra en, men jag säger till då=)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?