Operation...
Publicerat den

... gungställning är klar nu bortsett från att vi inte satt dit rutchkanan än. Det tog ganska lång tid och var rätt så krångligt. Särskilt som en liten loppa gjorde allt för att hjälpa till så mycket som möjligt. Problemet är bara att det stjälper mer än hjälper alltsom oftast;) Nästa gång du köper något som ska monteras morfar står du för monteringen med!! 
 
Jag var ute och sprang en sväng ikväll och sen cyklade jag med hundarna. Nu är Rikard ute och springer så idag har vi varit hurtiga familjen. Vi försöker att springa varannan dag men igår hade vi besök av Rikards syskon och hans brors flickvän så därför fick han också springa idag. Mitt knä verkar helt okey nu, men ändå inte helt stabilt. Jag tänker dock att det är bra att komma igång och springa igen. 
 
Lill-loppan har fortsatt med sin gå-träning och somnade lika gott som alla de sista nätterna. Lyxigt värre, men det kommer väl ett bakslag förr eller senare med det också! Men skönt för henne själv att kunna somna själv och lugnt!
 
Min duktiga man jobbar och sliter
Resultatet
Im se när vi va rute på morgonrundan och skulle stanna i på lekplatsen som vi gör varje morgon så Isabell kan gunga så möttes vi av detta. Där är massa skruvar, spikar, muttrar m.m. som ligger i sanden. Jag plockade upp allt jag hittade men inte så lätt i sand ju. Hoppas bara inget barn skadar sig på något. Man blir faktist lite ledsen När man ser sådant;(
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?