Idag...
Publicerat den

... har inte varit en allt för effektiv dag här hemma. Jag var ju inte hemma förens 1 inatt och sen ville Isabell stiga upp kl 6 så då var jag inte allför pigg. Men vi har lekt en massa och sen vilade jag faktist medan hon sov middag. Något som jag inte gjort alltför ofta!

På eftermiddagen kom moster och kusinerna och hämtade Trassel. Det blev såklart en massa bus och Isabell verkade väldigt glad att se dom!

Nu ikväll var hela familjen ute på promenad efter middagen. Sen när trollet somnade har jag och Rikard tagit tag i pannrummet. Dock kan vi inte göra klart förän all isolering på vinden är på plats och att det är städat där. Inte klokt vad man samlar på sig saker hela tiden. Vi har väldigt mycket kvar sedan bröllopet exempelvis och jag har så svårt att slänga det. Men man kanske inte behöver spara allt av allting utan välja något av varje sort.

Nu blir det snart sängen för imorgon blir det en mer effektiv dag. Vi ska till BVC och sedan till banken. Sen måste vi inom och köpa pellets och sen behövs också en storhandling. Blir kanske efter att loppan somnat.

Var riktigt kul att se The Sounds igår!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?