Några saker...
Publicerat den

... från min "att göra" lista kan nu bockas av. Nu ikväll har jag suttit och pular med dekorationerna till lördagens födelsedagstårta. Nu är det "bara" att lägga ihop tårtan och spackla och klä den kvar. Jag tänker att jag fyller den på fredag kväll och sedan gör jag den färdig på lördag förmiddag. Ja, dekorationerna ska såklart sättas på plats också men det har jag en bra plan för.
 
Idag var jag ich Isabell på en liten shoppingutflykt också. Det var lite som behövdes till kalaset så jag tänkte att idag var bästa dagen. Imorgon blir det en runda på stan tillsammans med Nina och Hilda. Sedan blir det fix och don hemma.
 
Vi hade ju besök i förmiddags av Isabells kompisar Thilde och Ella och såklart också deras mamma, Ida. Alltid lika trevligt har vi tillsammans och så himla kul att vi träffat dom! Nu när vi båda ska jobba så blir det säkert lite mer sällan vi träffas, men vi får allt se till att det inte dröjer alltför länge mellan gångerna.
 
Nej, nu har jag just gjort klart allt med bilderna så nu ska jag krypa till kojs.
 
 
Två av tårtorna från Isabells namngivningsfest. Denna gången har jag ju tyvärr inte min syster till hjälp så jag får klara mig själv. Jaja, det ska väl gå det med!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?