Lill-lördag...
Publicerat den

... idag och jag har nu jobbat 3 dagar på nya jobbet. Känns väldigt bra och jag tror att det kommer bli super. Denna veckan har det mest varit inskolning och lära känna varandram en nästa vecka börjar vi med vårt tema som kommer bli vatten. Jag hade ju vatten på mitt förra ställe också men jag tycker det ska bli kul att göra det igen. Vatten har ju alla barnen en erfarenhet av på ett eller annat sätt så det blir kul att se var projektet leder oss.

Nu ikväll har jag sytt ett täcke till Isabell. Eftersom hon är ganska varm av sig och alla täcken jag hittat är ganska tjocka så tog jag saken i egna händer och gjorde ett barntäcke av ett vuxentäcke. Vi får väl se om hon sover med det men nu har hon iallafall ett. Ja, hon hade ju ett innan med men ett tjockare. 

Jag har faktist också klippt tyget till gardinetna i köket. Får se när jag ger mig tid till att sy med. Nu sitter jag i kontoret och tittar på idol och bränner samtidigt skivor. Rikard tittar ju fotboll så jag roar mig själv;)

Min röra bland alla skivor!!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?