Inte utan mina...
Publicerat den

... snuttar är Isabell just när hon är trött om kvällarna. En i varje hand och napp i munnen är det bästa en liten stund innan läggdags. De nya verkar absolut lika bra som den älsta, men något speciellt är det nog allt med den. 

Jobbedagen har gått bra men nu år man allt lite sliten efter att ha kommit igång 4 dagar igen. I,orn blir det öppning vilket gör att jag slutar redan kl 13. Skönt att ha det så varje fredag! Direkt efter jobbet kör jag till stan och möter upp mina favoriter, Rikard och Isabell. Det är nämligen dags för loppans, förhoppningsvis sista, läkarbesök. Bra att vi båda kan vara med så vi kommer ihåg alla frågor och allt som sägs. Det brukar ju bli ganska mycket information och det viktigaste kommer man ju såklart ihåg, men det är alltid bra att 4 öron hör det som sägs. I allt detta har vi dock blivit väldigt duktiga på att suga åt oss all information och lägga det på minnet. 

Sen imorgon kväll blir det absolut fredagsmys här hemma. Man uppskattar verkligen helgen mer när man jobbar. 

Helgen blir det lite av varje för denna lilla familjen. På lördag går vi kanske ner på bydagarna en sväng. Sedan på söndagen ska Rikard springa stafett så jag och Isabell följer såklart med och hejjar på honom. 

Älskade unge <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?