Idag...
Publicerat den

... var vi i stan hela familjen. Vi träffade också Isabells farmor där. Isabell den lyckosten fick massa fina saker. Vi var ute efter regn- eller skalkläder till henne och hittade jättefina och bra skalkläder på polarn. De är ju ganska dyra, men det är absolut värt det när hon är ute och leker. Dessa kläder hade bättre vattenpelare än galon (vilket jag inte hade en aning om) och andas. Så tror att det kommer bli jättebra till hösten. Vi köpte också gortex skor, fleecekläder och moccasiner till henne. Gummistövlar köpte jag innan i veckan så nu är hon verkligen rustad för höst och även början av vinten kanske. Vi tänker att det blir vinterskor och sedan overall, men det blir först när det blir kallare. Skalkläderna kan hon ju ha med fleece under ganska så länge. 

Vi köpte också lite isolering, lister och några småsaker innan vi åkte hemåt igen. Väl hemma har det blivit lek och bus och sedan lagade jag middag. Det blev piroger och det gillade hela familjen. Isabell fick sedan bada och under tiden städade jag köket. Nu sover loppan och vi ska titta på lite tv. Kanske blir lite tvspel också. Vi började nämligen igår och det kan vara kul någon gång ibland. 

Bilder på inköpen kommer imorn när jag sitter vid datorn. Imorn ska även fixas och donas här hemma. Såklart blir det också massor med bus med lillan. Det är ju trots allt sista lediga dagen för mig. 

Bjuder på en sommarbild på mina tjejer. Är sommaren över än mån tro?!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?