Idag...
Publicerat den

... har vi haft en ganska lugn dag. På förmiddagen åkte vi mot stan för att handla lite småsaker. Vi letade också efter lister eller snarare socklar till valven vi gjort. Vi hittade inget och tror att det kan bli svårt att hitta också tyvärr. Blir väl ett litet mission för mig och Isabell i veckan. 

Efter stan körde vi ut till Camilla för lunch. Har blivit att vi inte träffats typ någonting i sommar vilket är tråkigt men vi bäda har haft mycket på vart håll. Men nu får det allt inte dröja lika länge till nästa gång tycker jag allt. 

När vi kom hem igen så ringde Isabells farbror och ville komma hit så vi fick lite besök. Alltid trevligt att ha folk hemma! Jag lagade mat och bakade en tårtbotten inför kommande kalas. Måste dock göra åtminstone en till, plus lite annat bak, så får bli lite bakning någon kväll i veckan. 

Nu ska vi sätta igång en film här hemma och njuta av Rikards absolut sista semesterkväll. Sen jobbar han ju två veckor och sedan är det dags för mig att komma tillbaka till arbetslivet. Ska bli skoj samtidigt som det känns tråkigt att inte kunna vara hela dagarna med min lilla loppa. Men man får väl helt enkelt bara njuta extra mycket all tid som man får med henne. 

Jag för ett år sedan. En riktig kalaskula har jag där. Och vilken underbaring som fanns där inte. Älskade lilla barn.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?