Första stegen...
Publicerat den

... som vi räknade kom igår av loppan. Innan har hon stått och sedan tagit något steg bara, men igår blev det fler. Lilla älskade tjej vad du utvecklas hela tiden. Hon har de senaste veckorna bara sovit en gång på dagen och sedan somnat direkt på kvällen, så vi börjar få ordentliga rutiner här hemma nu. Skönt eftersom jag börjar jobba snart, och vet ni, jag kan börja direkt på mitt nya jobb. Jag slipper alltså jobba någon månad på det andra och det känns verkligen jättebra. Dock så känns det fortfarande lite konstigt att jag ska börja jobba igen efter ett helt år hemma, men mysigt för Rikard att få vara hemma lite också. 
 
Nu har loppan just ätit lite lunch och sover så jag och Rikard tänkte ta och montera morfars fördelsedagspresent till Isabell. Hon har fått en gungställning, så vi får se hur det går för oss att få upp den. 
 
En annan rolig sak som hände förra veckan. Isabell har en snutte som är lite mer speciell än de andra. Så när vi var på Gekås förra veckan så tänkte vi köpa några fler sådana (det är bara där vi sett dom). Nu hittade vi dock inga där så jag mailade teddympaniet. Vi hade en väldig tur för där fanns några kvar i deras outletbutik. Så idag kom det två nya fina snuttar till loppan. Skönt att ha och byta med eftersom de är de absolut bästa. 
 
När, nu är dessa arbetares lunch slut så dags att gå ut och jobba. Ska bara få med mig mitt stora hjärta ut med, för tror inte riktigt att jag kan bära allt själv. Bjuder kanske på en eller annan bild när ställningen förhoppningsvis står uppe!!
 
Favoritsnutten (de nya är dock lite mer rosa, men tids nog ser de nog likadana ut)
Bjuder på en härlig bild från tågresan mellan Zurich och Locarno
 



Anonym

Vilken duktig tjej och vilken vacker bild. 💕
Kram Irene



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?