Första riktiga...
Publicerat den

... dagen på nya jobbet var det idag. Det verkar som det är jättehärliga barn och kollegor så det kommer bli super tror jag. Var faktist inte så trött som jag trodde jag skulle vara när jag kom hem. Dagen gick ju såklart i ett men jag har både hunnit lärt mig alla barnens namn, fixat allt med datorer och lekt och lärt känna barnen och personalen. Ska faktist bli himla skoj att komma igång på riktigt och få vara lite proffessionell i sitt arbete.
 
Isabell och Rikard verkar ha haft det hur bra som helst hemma. Kanske att dom har saknat mig lite men tror dom tycker det är skönt med lite pappa/dottertid med. Imorn blir det stängning på jobbet så jag hinner leka med trollet på förmiddagen. Sen hinner jag förhoppningsvis bada och mysa innan hon ska sova igen.
 
Tänkte jag skulle bjuda på ett litet bildregn från Isabells kalas och på hennes nya kläder idag. Så håll tillgodo!!
 
 
Isabells tårta
Vuxentårta
Mumsigt
Paket
Snöret är nog roligast just här
Fast paketen var också ganska så kul!!!
I centrum såklart på sin första födelsedag!!
Behöver jag säga att temat var lila och vitt?
Höstoutfit till loppan
Polarn o pyret
Skor
Stövlar
Fleecekläder
Bjuder på denna. Isabell hjälper pappa att bränna skivor
 
Så en sista fråga. Nu när jag kommer igång och jobbar så kommer ju mina dagar att se ganska så likadana ut. Något speciellt som ni vill läsa om utöver det dagliga som händer?!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?