För ett år sedan...
Publicerat den

... låg jag på förlossningen och var helt säker att min skatt skulle titta ut innan midnatt. Så fel jag hade, trollet ville ju stanna där inne ett tag till. Detta var mamman inte alltför nöjd med, men hon var väl värd att vänta på. Vilket år vi haft med vår underbara flicka. 

Imorgon är det alltså dagaen D på många sätt. Vi firar lillan på eftermiddagen eftersom jag imorgon också börjar mitt nya jobb. Känns mycket konstigt att man efter ett år som mammaledig nu ska börja jobba igen. Men jag är ledig hela nästa vecka också innan det drar igång på riktigt. Isabell ska vara med farmor imorgon och fredag de timmar jag är iväg och jobbar. Hon kommer såklart att ha det hur bra som helst ändå, men mamman har lite seperationsångest. Jag har ju lixom inte varit ifrån henne mycket alls under detta år. 

Idag var vi inne i stan tillsammans med Nina. Handlade sista presenten till loppan och sen handlade vi ett extrabord och stolar till det. När vi var hos Camilla så erbjöd hon oss att låna hennes, men såklart glömde vi det så då tänkte vi att lika bra att fixa ett eget bord. Det kommer ju att behövas förr eller senare i vilket fall. 

Jag har hunnit baka och fixa med lite annat också nu ikväll men snart blir det godnatt för mig. Måste ju vara pigg och vaken imorgon igen!

Några paket som väntas på att öppnas under morgondagen;)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?