Ett fantastiskt...
Publicerat den

... härligt kalas blev det för vår lilla ettåring igår. Alla var glada och Isabell gillade verkligen att stå i centrum!! Hon fick en massa fina paket!!

Nu idag har det mest varit att ta igen sig och mysa inne eftersom regnet kommit till oss. Jag körde mamma och Roffe till stationen i förmiddags så nu är det lugnt i stugan igen. Himla kul att dom kom och hälsade på och kunde vara med på loppans första kalas. 

Nu är jag påväg ner till Malmö för att se The Sounds. Ska bli väldigt roligt även om vädret kunde varit liiiite bättre. Vi kan ju hoppas att det inte regnar hela kvällen! Känns lite konstigt att lämna Isabell och Rikard för nöje men jag vet ju att dom kommer ha det hur bra som helst. Mer bara att jag är så van att alltid vara hemma så därför känns det litet skumt. 

Nu i veckan är sista dagarna som jag är hemma så det blir lite av varje. Ska försöka träffa lite vänner och moster med familj och sen bara mysa med mitt lilla troll. 

Bilder från igår kommer en annan gång, för jag tog inga bilder med telefonen!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?