En ny...
Publicerat den

... arbetsuppgift fick jag ikväll, nämligen att rengöra pannan. Det har tidigare varit Rikards uppgift men iom att han ville se på fotboll så fixade jag det. Nu måste jag åka och beställa pellets imorn så vi kan börja elda ordentligt snart igen. 

Idag har annard varit en ganska lugn dag. Jag tänkte att det var bvc i morse, men klantiga jag hade tydligen tagit fel på dag och missat att det var igår jag skulle varit där. Så himla pinsamt... Jaja, bara be om ursäkt och be om en ny tid. 

Vi hade iallafall rätt tid och dag på banken så det fick vi iallafall gjort. Nu har vi fixat allt med våra lån m.m. så nu har vi bättre koll. Sen att vi fick det mycket bättre nu gör ju inte saken sämre. 

Imorn blir det lek och bus med Ida och Ella igen. Dessa dagar kommer jag verkligen att sakna, när barnen busar och mammorna kan tjattra. Men de kommer ju inte försvinna helt, bara det att man måste planera bättre!

Nu ska jag läsa lite innan jag somnar. Är ofta för trött när jag lägger mig att det inte blir mycket läst. Men nu när Rikard kollar fotboll så kan jag ju passa på;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?