En kort...
Publicerat den

... kväll blev det här hemma iom att jag kom hem så sent. Hann iallafall bada loppan och mysa lite innan det var dags för välling och nattning. Sen blev det lite kvällsmat för mig innan jag landade på soffan. Nu har jag tittat idol och sen har jag och Rikard sett på En klassiker. Det är ju bara lidingöloppet kvar för honom innan han har gjort hela klassikern själv. Imponerande.

Imorn blir det såklart jobb men sen kommer jag hem i lite bättre tid än idag. Blir väl en massa bus med Isabell när jag kommer hem. Sen på kvällen ska Rikard se fotboll så då tänkte jag kanske eventuellt sy Isabells täcke. Jag köpte ett lite tunnare täcke till henne för ett tag sedan men har inte hunnit fixa det så det blir det nog imorn. Måste verkligen sy gardiner till köket med, men det blir nog ett projekt i helgen. Vi har fått vår list till valven nu så den ska hämtas i veckan med.

Idag hade Rikard banken här hemma också och liksom vi trodde blev det som vi hade planerat. Skönt att ha det gjort med. Så nu blir det att göra om ekonomin lite mot hur vi haft det. 

Näe, nu blir det till att läsa lite för mig innan jag ska sova. 

Denna tjej gör en verkligen glad varendaste dag <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?