Dagarna...
Publicerat den

... går verkligen alldeles för snabbt just nu. Det är bara två dagar kvar av min ett år långa föräldraledighet. Känns väldigt märkligt att det snart är jag som åker iväg och jobbar på morgonen medan mina godingar är hemma och busar hela dagen. 

Idag har vi i vilket fall myst massor massor. I förmidfags var vi hos Ida och Ella. Det blev fika, bus, lunch och ännu mer bus. Så himla roligt att vi träffats. Påvägen hem somnade Isabell och sov sen ganska så länge. Jag passade på att vila mig lite och sedan göra lite måsten. Rikard tycker att jag gör för mycket när jag är hemma, så denna veckan har jag tagit det lite lugnare! 

Nu ikväll har jag beställt ett par gummistövlar till loppan och sedan har jag fått en hel del gjort i tvättstugan. Rikard har varit uppe på vinden och börjat lägga tillbaka isoleringen. Tycker han är duktig som kämpar sig igenom allt. Bara jag gick upp där så stack det i halsen så jag kan bara tänka mig hur han kände sig. 

Nu blir det snart godnatt för oss. Imorgon ska jag och Isabell in till stan och äntligen hämta mina linser. Har väntat länge nog nu. Ska inom och byta lite kläder och sen får vi se om jag kan hitta något mer till lillan. Är iof inget direkt hon behöver men alltid kul att titta! Tänkte att Isabell ska få äta lunch innan vi kör hem sen så kan hon somna i bilen hem. 

Bjuder på en liten bild från köket. Denna är iof tagen för ganska länge sedan, det har hänt ganska mycket mer sedan dess!!

Ska försöka ta lite nya bilder i köket till helgen! Nu är det ju så gott som färdigt. Någon list här och där samt lite småfix!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?