Äntligen...
Publicerat den

... har jag fått mina linser. Det var verkligen på tiden att jag gick och fixade detta och nu känns det så himla skönt. Idag hade jag i dem i ca 5 timmar och imorn blir det lite längre, för att vänja ögonen. Shoppade lite på stan också. Isabell fick några basickläder och strumpor medan jag fick ett par harembyxor och en plånbok. Hade ju inget direkt som skulle handlas men alltid kul att få med sig något nytt hem. 

I eftermiddag har jag haft besök av min fina vän Ulrika, som också är min förra kollega. Alltid lika trevligt att träffa henne! Kommer nog sakna att jobba med henne men vem vet, tids nog jobbar vi kanske ihop igen. Hon, jag och Nina hade blivit ett bra team igen.

Isabell, jag och Aska cyklade och mötte Rikard vid tåget.. Tror han tycker att det är mysigt när vi gör det och ganska bra att göra något sådär innan middag. Idag bestod den av kyckling, couscous och currysås. Isabell tyckte det var okey, men nog finns det allt godare rätter. 

Nu ikväll har först jag varit ute och sprungit och sedan bar vi in pellets innan Rikard också gick ut och sprang. Jag passade på att sätta en deg till kalljäst bröd som jag tänkte bjuda på imorgon när vi får besök av grannarnas två barn och deras mamma. Sen på eftermiddagen blir det nog stan för några ärenden igen. Måste handla lite smått och sen tänkte jag passa på att titta på skor till loppan. Var och tittade i andra stan idag, men hittade inget bra alls. Så får se om jag har bättre lycka imorn.

Nu ska jag läsa lite innan de blå stänger för natten!

Härlig gammal bild på mig och mitt lilla hjärta. Snart är det nog dags för höst/vinterfrisyr igen med mörkare hår och lugg. Me like!!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?