Sista dagen...
Publicerat den

... på påskledigheten idag och här har inte blivit mycket gjort. Jag har sytt kuddar till Isabells myshörna och sen sydde jag mössa och handkraft till loppan. Isabell, jag och Aska var på lekplatsen också och det var skoj. Hon älskar verkligen att gunga den lilla sötnosen. Annars har det bara blivit massa hemmalek och mys. 

Nu ikväll var jag och Aska ute och gick en runda på 3 km. Måste verkligen komma igång nu igen efter jobbig tid med sjukan för lillan och innan det kom Rikard ofta em sent plus att jag hade lite ont i halsen med. Så nu ska här promeneras minst 2 mil i veckan igen. Sen ska jag försöka träna så mycket som möjligt också. Tänker mig även att minska ner matportioner och öka salladsmängden istället. Nu ska sista graviskilona bort till sommaren. Jobba, jobba, jobba!!!

Glad loppa i nya skaloverallen som farmor var och köpte till oss på beställning!!

Härligt med sand
I sin myshörna












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?