Idag...
Publicerat den

... för två år sedan så satte jag och Rikard varsin ring på våra fingrar. Det var en urmysig dag som vi spenderade vid vattenfallen i Forsakar. Så idag är alltså vår tvååriga förlovningsdag. vi har inte gjort mycket till firande, men bara att se vad vi åstadkommit i vår underbara dotter gör mig alldeles varm i hjärtat. 
 
På förmiddagen idag var jag och Isabell på öppna förskolan. på eftermiddagen var vi ute i det härliga vädret. Blev en promenad med Aska och så stannade vi i lekparken och gungade. Det gillar Isabell verkligen!
 
 Tyvärr är trollet inte helt pigg nu på kvällen så det kan bli en jobbig natt för henne. Så jag går nog snart och lägger mig så kanske man får sova några timmar. Gör så ont att se sin skatt inte må helt bra. 
 
 
Bilder från vår förlovningsdag <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?