Dagen...
Publicerat den

... började med en lång och skön promenad tillsammans med grannen, hennes två barn och deras hund. Var riktigt härligt. Isabell sov en stund men satt sedan och var glad! När vi kom hem igen så blev det lunch och sedan bus och stoj. När det var dags för Isabell att sova igen så gick vi på ytterligare en promenad denna gången bara jag och mina tjejer. Tänkte att Isabell skulle sova en stund så att jag hann städa, men hann inte ens damma klart. Jaja, var bara till att ha en hängandes Isabell i damsugarslangen och städa klart! Gick superbra det också. Passade även på att tvätta några fönster medan idabell övade ålning/krypning på golvet. Hon blir snabbare och snabbare det lilla Grynet. 

Nu ikväll har jag förhoppningsvis målat för sista gången i tvättstugan. Sen hat vi haft en elektriker här för att se på en offert till köksbygget! Låter bra, men vi ska offerter från fler företag för att se om vi kan få bästa pris!

Imorn blier det lekplatsen med Isabells kompisar, ja mina också såklart! SEB funderar jag på att åka och köpa doppresent till lilla Hilda som vi ska på dop hos om en vecka! Frågan är bara vad jag ska köpa. Har några idéer så får se vad det blir;)

Inte lätt att försöka plocka med detta klåfingriga lilla troll<3
Men vad gör väl det, man kan ju inte bli annat än glad av att se henne!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?