Besök och fix...
Publicerat den

... kan man kort sammanfatta denna helg. I fredags när Rikard kom hem från jobbet hade vi en uteeftermiddag hela familjen. Vi gjorde iordning lillans sandlåda och lite annat smått och gott. 

Igår var vi först inne i stan för några ärenden. Sedan blev det hem för ytterligare utefix. Sedan kom Annika och tjejerna hit och vi gick till lekplatsen. Mysigt som bara den. Vi hade bullar och saft med oss och hade det gott i det fina vädret. När vi kom hem igen blev det lite lek och bus här hemma och sedan grillade vi till middag. Första för året mumsigt som bara den. När barnen hade somnat så spelade de vuxna massa spel och det gick faktist bra för mig. Annat kan man säga för Rikard för han hade väldig otur. Juste, innan tjejerna kom passade jag på att åka till handelsträdgården ich köpa lite blommor som jag planterade med. Blev 4 rosor och en clematis. Fint som attan hoppas jag att det blir!

Idag har vi fortsatt med utetemat och lekt och busat. Sedan ville Annika också till handelsträdgården så det blev ytterligare ett besök där. Jag köpte en rabarberplanta och inget mer. Vi fick besök av Rikards mamma och bror på eftermiddagen med en stund. 

När alla åkt hem så fortsatte vi med vårt tvättstugefix. Nu är det nästintill färdigt sånär som på en torkställning. Den ska nu beställas och i veckan kommer ni få före och efterbilder!

Jag harar också hunnit träna ikväll så man kan verkligen säga att mycket har hunnits med denna helg. Nu blir det jobb för Rikard några dagar och sen ledigt igen. Då får vi väl fortsätta med vårt fix i vårt lilla hus;)
















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?