Vi kom...
Publicerat den

... hem för en stund sedan från kvällens syjunta. Jag gjorde inget annat än att prata massa goja, men det var väldigt trevligt.

Idag var jag också ute i lokalen jag berättade om och den var jättebra. Kommer bli helt perfekt. Nu är den bokad vilket känns skönt. Nu blir det till att sätta igång med planeringen på riktigt!

I natt var inte den bästa av nätter. Trollet vaknade kl 2 och var sedan vaken till 5. Hon var inte ledsen eller så utan bara pigg och vaken. Hon vilade på förmiddagen i 3 timmar så hon tog nog igen det mesta av sömnen. Hennes mamma däremot är ganska sliten nu;) blir tidigt i säng ikväll med andra ord. Hoppas bara att en viss liten dam håller med mig.

Imorn blir det kusinmys igen. Vi ska åka till EKO så det blir säkert shoppar en del. Jag är på jakt efter en resväska så vi får se vad vi hittar;)

Provar nappen hon fått från morfar. Var ju tvunget när favoritlaget slog pappas lag;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?