Vi har...
Publicerat den

... haft det mysigt här hemma även om vi såklart saknat pappa lite. När han väl kom hem så fick han lite Isabellmys medan mamman lagade mat. Idag blev det kyckling med banan- och currysås och ris. Blev gott tycker jag allt, och det tror jag även att Rikard tyckte. Isabell satt i babysittern under nästan hela tiden som vi åt. Innan har vi mest ätit i omgångar, men tids nog sitter hon nog själv under hela middagar. Nu ikväll har det mest blivit slappande framför tvn. Just nu tittar vi på programmet som handlar om en svensk klassiker. Rikard ska ju ge sig på det nästa år så det är lite intressant. 
 
Annars är det lite bättre med mig, men jag har fortfarande lite ont. Tnkte ge det några dagar till innan jag hör av mig till sjukhuset. Hoppas ju såklart att jag ska slippa det helt men vi får väl se. Hälften av penicilinet är iallafall uppätet nu. 
 
Imorn ska jag och Isabell till BVC igen. Hoppas på att hon fortsatt går upp i vikt som hon ska. Tänkte även kolla upp om det finns någon föräldragrupp och så här i byn. Vore ju kul att såsmåningom träffa andra mammor under tiden som jag går hemma. Nu i början vill man ju dock bara vara hemma men när vi kommit in i rutiner och så kan det vara kul att träffa andra!
 
Näe, nu ska jag försöka ta mig en dusch innan det är dags för mig att ge lilltjejen lite mat inför natten. Det funkar fortfarande bra att vi lägger henne i babynestet i vaggan när hon somnat. På så vis slipper jag amma henne till sömns. Sen tar jag ju såklart upp henne när hon vaknar på natten och vill ha mat.
 
Sötaste tjejen innan idag<3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?